| Issue Date | Title | Author(s) |
| 2017 | Argümantasyon destekli probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin sorgulayıcı öğrenme ile problem çözme becerilerine ve kavramsal anlamalarına etkisi | Yıldırım, Cennet |
| May-2017 | Argümantasyon destekli senaryo uygulamalarının yedinci sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerine yönelik algılarına etkisi | Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |
| Sep-2016 | Argümantasyon destekli senaryo uygulamalarının yedinci sınıf öğrencilerinin sorgulayıcı öğrenme beceri algılarına etkisi | Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |
| Jun-2012 | Bilimsel süreç becerileri etkinliklerinin ilköğretim 7.sınıf öğrencilerinin yansıtıcı düşünmelerine etkisi | Yıldırım, Cennet |
| Apr-2014 | Bilimsel süreç becerileri etkinliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin özyeterliliklerine etkisi | Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |
| May-2014 | Bilimsel süreç becerileri etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin bilimsel bilgiye yönelik görüşlerine etkisi | Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |
| 12-Jan-2019 | Bir fen öğretmenin mezun olmadan önceki ve mezun olduktan sonraki bilimin doğası anlayışının belirlenip öğrencilerine yansımasının incelenmesi | Can, Bilge ; Ünlü, Zeynep Betül; Yıldırım, Cennet |
| 2016 | Fen öğretiminde probleme dayalı öğrenme (5., 6., 7 ve 8. sınıf kazanımlarına yönelik senaryo etkinlikleri) | Can, Bilge ; Savran Gencer, Ayşe ; Yıldırım, Cennet; Bahtiyar, Asiye |
| 10-Jan-2014 | The instrument for determining the levels of reflective thinking among elementary school students | Can, Bilge ; Yıldırım, Cennet |
| Sep-2014 | Senaryoların fen öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarına etkisi | Bahtiyar, Asiye ; Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |