Showing results 1 to 20 of 27
next >
| Issue Date | Title | Author(s) |
| 2014 | Analysing vee diagram reflections to explore pre-service science teachers' understanding the nature of science in biology | Savran Gencer, Ayşe |
| 2020 | The Assessment of the Fifth-Grade Students Science Critical Thinking Skills through Design-Based STEM Education | Gencer, AS ; Dogan, H |
| 2010 | Benchmarking mentoring practices: A case study in Turkey | Hudson, P.; Uşak, M.; Savran-Gencer, Ayşe |
| 2020 | Beşinci sınıf fen bilimleri dersi ünitelerinin bütünleşik STEM eğitimi yaklaşımı ile tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi | Doğan, Hilmi |
| 2023 | Biyoçeşitlilik konusunda stem eğitimi modülünün geliştirilmesi ve değerlendirilmesi | Akman, İclal |
| 2020 | Developing biomimicry STEM activity by querying the relationship between | Gencer, Ayşe Savran ; Dogan, H; Bilen, K |
| 2022 | Dialogical Teaching on GMO, a Socioscientific Subject, from the Perspective of Students | Ucak, Esra ; Gencer, Ayse Savran ; Sevis, Arife; Usta, Sibel |
| 2009 | Employing the five-factor mentoring instrument: Analysing mentoring practices for teaching primary science | Hudson, P.; Usak, M.; Savran-Gencer, Ayşe. |
| 2023 | Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Farkındalıkları Ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Duyuşsal Eğilimleri | Uçak, Esra ; Bilgiç Kaşıkçı, Cansu; Savran Gencer, Ayşe |
| 2021 | FEN DERSLERİNDE SINIF İÇİ KONUŞMALAR ÜZERİNE SİSTEMATİK BİR DERLEME | Yıldırım, Leyla; Uçak, Esra ; Gencer, Ayşe Savran |
| 2016 | Fen öğretiminde probleme dayalı öğrenme (5., 6., 7 ve 8. sınıf kazanımlarına yönelik senaryo etkinlikleri) | Can, Bilge ; Savran Gencer, Ayşe ; Yıldırım, Cennet; Bahtiyar, Asiye |
| 2018 | Gelecek nesil fen standartları’nın bilim, mühendislik ve girişimcilik uygulamalarına katkısı | Savran Gencer, Ayşe ; Sevim, Serkan ; Eker, Merve |
| 2015 | GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARINDA VEE DİYAGRAMI UYGULAMASI: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARININ, ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ VE TUTUMLARININ BOYLAMSAL OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ | Gencer, Ayşe Savran ; Sevim, Serkan ; Kaska, Arzu |
| 2015 | Global patterns in students’ views of science and interest in science | van Griethuijsen, R.A.L.F.; van Eijck, M.W.; Haste, Helen; den Brok, P.J.; Skinner, Nigel C.; Mansour, Nasser; Savran Gencer, Ayşe |
| 2019 | Integrated STEM Education Models | Gencer, Ayşe Savran ; Doğan, Hilmi; Bilen, Kadir ; Can, Bilge |
| 2024 | Investigating the Argumentation Levels and Opinions of Middle School Students on Global Warming as a Socioscientific Issue | Savran Gencer, Ayşe ; Uçak, Esra ; Bilgiç Kaşıkçı, Cansu; Utku, Şükran |
| 2019 | Lise İkinci Sınıf Ekosistem Ekolojisi Konusunun Öğretiminde Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Kavramsal Anlama, Bilimsel Süreç Becerileri ve Biyoloji Öz-Yeterlikleri Üzerine Etkisi | Güçlü, Ayşe Filiz |
| 2018 | Matematik ve fen bilimlerinin bütünleştirilmesi: parmak izi etkinliği | Savran Gencer, Ayşe ; Kazak, Sibel |
| 2007 | Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanımına Yönelik Tutumları | Köse, Sacit ; Savran Gencer, Ayşe ; Gezer, Kutret |
| 2018 | Mühendislik tasarım süreci odaklı bütünleşik stem modeli | Savran Gencer, Ayşe ; Doğan, Hilmi; Bilen, Kadir ; Can, Bilge |