Browsing by Author Savran Gencer, Ayşe

Showing results 1 to 20 of 27  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Analysing vee diagram reflections to explore pre-service science teachers' understanding the nature of science in biologySavran Gencer, Ayşe 
2020The Assessment of the Fifth-Grade Students Science Critical Thinking Skills through Design-Based STEM EducationGencer, AS ; Dogan, H
2010Benchmarking mentoring practices: A case study in TurkeyHudson, P.; Uşak, M.; Savran-Gencer, Ayşe 
2020Beşinci sınıf fen bilimleri dersi ünitelerinin bütünleşik STEM eğitimi yaklaşımı ile tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesiDoğan, Hilmi
2023Biyoçeşitlilik konusunda stem eğitimi modülünün geliştirilmesi ve değerlendirilmesiAkman, İclal
2020Developing biomimicry STEM activity by querying the relationship betweenGencer, Ayşe Savran ; Dogan, H; Bilen, K
2022Dialogical Teaching on GMO, a Socioscientific Subject, from the Perspective of StudentsUcak, Esra ; Gencer, Ayse Savran ; Sevis, Arife; Usta, Sibel
2009Employing the five-factor mentoring instrument: Analysing mentoring practices for teaching primary scienceHudson, P.; Usak, M.; Savran-Gencer, Ayşe. 
2023Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Farkındalıkları Ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Duyuşsal EğilimleriUçak, Esra ; Bilgiç Kaşıkçı, Cansu; Savran Gencer, Ayşe 
2021FEN DERSLERİNDE SINIF İÇİ KONUŞMALAR ÜZERİNE SİSTEMATİK BİR DERLEMEYıldırım, Leyla; Uçak, Esra ; Gencer, Ayşe Savran 
2016Fen öğretiminde probleme dayalı öğrenme (5., 6., 7 ve 8. sınıf kazanımlarına yönelik senaryo etkinlikleri)Can, Bilge ; Savran Gencer, Ayşe ; Yıldırım, Cennet; Bahtiyar, Asiye 
2018Gelecek nesil fen standartları’nın bilim, mühendislik ve girişimcilik uygulamalarına katkısıSavran Gencer, Ayşe ; Sevim, Serkan ; Eker, Merve
2015GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARINDA VEE DİYAGRAMI UYGULAMASI: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARININ, ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ VE TUTUMLARININ BOYLAMSAL OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİGencer, Ayşe Savran ; Sevim, Serkan ; Kaska, Arzu 
2015Global patterns in students’ views of science and interest in sciencevan Griethuijsen, R.A.L.F.; van Eijck, M.W.; Haste, Helen; den Brok, P.J.; Skinner, Nigel C.; Mansour, Nasser; Savran Gencer, Ayşe 
2019Integrated STEM Education ModelsGencer, Ayşe Savran ; Doğan, Hilmi; Bilen, Kadir ; Can, Bilge 
2024Investigating the Argumentation Levels and Opinions of Middle School Students on Global Warming as a Socioscientific IssueSavran Gencer, Ayşe ; Uçak, Esra ; Bilgiç Kaşıkçı, Cansu; Utku, Şükran
2019Lise İkinci Sınıf Ekosistem Ekolojisi Konusunun Öğretiminde Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Kavramsal Anlama, Bilimsel Süreç Becerileri ve Biyoloji Öz-Yeterlikleri Üzerine EtkisiGüçlü, Ayşe Filiz
2018Matematik ve fen bilimlerinin bütünleştirilmesi: parmak izi etkinliğiSavran Gencer, Ayşe ; Kazak, Sibel 
2007Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanımına Yönelik TutumlarıKöse, Sacit ; Savran Gencer, Ayşe ; Gezer, Kutret 
2018Mühendislik tasarım süreci odaklı bütünleşik stem modeliSavran Gencer, Ayşe ; Doğan, Hilmi; Bilen, Kadir ; Can, Bilge